Ohjelma

Ilmoittautuminen suoraan opistolle: Yli-Teevanainen Kati, sp. kurssit@keo.fi tai puh. 0400 536916.

Opiskelijoilla (perus-, jatko- ja seurantakoulutusjakso) on mahdollisuus hakeutua anatomian ymmärtämistä lisäävään koulutukseen. Koulutuksen tarkoitus on tarjota kehon rakenteiden ja toimintojen perusasiaa kalevalaisten jäsenkorjaajien tarpeisiin, joten viikonloppuna käsitellään lähinnä sellaisia asioita, joita hoitajan on työssään hyvä osata ja ymmärtää.

Koulutus keskittyy ensisijaisesti tuki- ja liikuntaelimistön rakenteisiin, toimintaan ja yhteispeliin pääasiassa seuraavansisältöisesti:

1. luusto: perusrakenteet eli luut, niiden väliset liitokset, liikkeet, mahdolliset poikkeavuudet jne.
  2. lihaksisto: perusrakenteet, muodot, kiinnittyminen, toiminta, liikkeet jne.
  3. hermosto: perusrakenteet, ryhmittely, toiminta, vaikutukset jne.

Samalla kerrataan tietysti luiden, lihasten ja hermojen nimistöä ja käsitellään mahdollisuuksien mukaan muitakin elinjärjestelmiä ja niitä asioita, jotka nousevat esille."

Kouluttajana kalevalainen jäsenkorjaaja ja anatomiaopettaja Maria Olli-Vesalainen.

Hinta viikokonlopulta 220 €, joka sisältää kirjalliset materiaalit.

Hinnat voimassaolevan mukaan, mikäli koulutuksen tiedoissa ei mainita muuta.

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.